جالبانه های دنیای اینترنت

آخرین مطالب جالب دنیای اینترنت

جالبانه های دنیای اینترنت

آخرین مطالب جالب دنیای اینترنت

شگفت انگیزها

آخرین مطالب جالب دنیای اینترنت و راهنمای خرید

۴ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

 

دست کم نیمی از افراد مسن جامعه بیماری بی‌اختیاری را تجربه کرده‌اند. بی‌اختیاری می‌تواند شامل نشت غیر ارادی ادرار از مثانه یا دفع مدفوع از روده باشد. این بیماری که بیشتر در خانم‌ها شایع است به دلیل اتفاقاتی مثل بارداری، زایمان و یائسگی اتفاق می‌افتد. یکی از بهترین راه‌ها برای مقابله با بیماری بی‌اختیاری، پوشیدن شورت بی‌اختیاری یا پوشک بزرگسال است. اما چه افرادی باید بی‌اختیاری را مدیریت کنند، این جوانان، بزرگسالان و سالمندان هستند که باید این مشکل را مدیریت کنند. شما برای انتخاب موثرترین پوشک بزرگسال با توجه به سبک زندگی، باید سطح فعالیت‌های روزانه خود را در نظر بگیرید. فردی که سبک زندگی بسیار فعالی دارد نسبت به افرادی که در تحرک مشکل دارند به پوشک بزرگسال متفاوتی نیاز دارد.

همچنین باید به دنبال یافتن مقرون به صرفه‌ترین راه برای پرداخت هزینه پوشک بزرگسال خود باشید. وضعیت بی‌اختیاری اگرچه برای شما ناراحت کننده است، اما شما می‌توانید با استفاده از پوشک بزرگسال مناسب این مشکل را برطرف کنید. این بیماری احتمالاً با تغییرات افزایش سن، بارداری زودرس، مشکل زایمان، چاقی، دیابت یا هر مشکل دیگری در کنترل مثانه ایجاد می‌شود. بنابراین، باید آن را مثبت ارزیابی کنید و تمام ابزارهای ممکن را برای مهار آن از طریق بهترین پوشک بزرگسال امتحان کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصدخرید پوشک بزرگسال را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این محصول به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید.

 

منبع: Best1 | بست وان

 

شیک پوشی و خوش استایلی در بین کودکان همیشه یکی از مواردی است که والدین به آن توجه دارند و در تلاشند که همیشه فرزندشان در مهمانی‌ها بدرخشد. به طور کلی می‌توان گفت که بچه‌ها هم دقیقا مثل بزرگسالان لباس‌هایی مخصوص مهمانی دارند که فقط در مجالس خاصی می‌توانند آن را به تن کنند، از جمله‌ی این لباس‌ها کت تک پسرانه است که کاربرد بسیاری در مهمانی‌های رسمی و غیررسمی دارد. احتمالا برای شما هم پیش آمده که وقتی به یک مهمانی دعوت هستید، نمی‌دانید که چه لباسی را برای فرزندتان بپوشید و شاید دغدغه‌ای بزرگ هم باشد، چون به هر حال زیبایی ظاهر فرزندان برای والدین بسیار مهم است.

در این شرایط سری به کمد لباس‌های او می‌زنید و در صورت وجود یک کت تک می‌توانید استایلی فوق‌العاده جذاب را برای او به ارمغان آورید. تولیدکنندگان لباس‌های کودک چه دخترانه و چه پسرانه در تلاشند که با طراحی لباس‌های بزرگسالان منتهی در ابعاد کوچک و سایزبندی‌های مختلف توجه به همگان را جلب کنند. بنابراین برای دختران پیراهن‌های زیبا، دامن، شومیز و… و برای پسران هم کت تک، شلوار جین، پیراهن و… وارد بازار کرده‌اند. شاید بتوان گفت که خرید لباس بچگانه به دلیل تنوع ظاهری و سایزهای مختلفی که دارند، کاری سخت و زمانبر خواهد بود.

اما نگران نباشید، چراکه همکاران ما در سایت بست وان قصد دارند که به شما دوستان در خریدی مطمئن و اصولی کمک نمایند تا با آگاهی کامل پوشاک مختص فرزندتان را خریداری کنید. احتمالا با خواندن این مقدمه‌ی کوتاه تا حد زیادی به اهمیت خرید این محصول کاربردی پی برده‌اید و قصد دارید که در آینده این لباس را هم در کمد فرزندتان قرار دهید.

 

منبع: Best1 | بست وان

قیمت ساعت هوشمند مدل T900 Ultra در زدلا

 

ساعت هوشمند T900 ultra

قصد خرید یک ساعت هوشمند طرح اپل واچ دارید که به معنای واقعی کلمه ارزان قیمت باشد و از امکانات خوبی نیز بهره ببرد؟ پس لازم است با ساعت هوشمند t900 ultra آشنا شوید.

 

مشخصات ظاهری ساعت هوشمند مدل t900 ultra

ساعت t900 ultra یک ساعت به طرح اپل واچ اولترا است که ۵۰ گرم وزن دارد و ابعاد آن برابر با ۴۷ در ۴۵ در ۱۳ میلی متر است. جنس بدنه‌ی مستطیلی این ساعت استیل ضدزنگ است و بندهای سیلیکونی آن با قفل سگکی دور دست بسته می‌شوند. در صورت تمایل نیز، می‌توانید بند ساعت را با بندی که در جعبه است یا هر بند دیگری که هم اندازه باشد تعویض کنید. اندازه صفحه نمایش ساعت t900 ultra برابر با ۲.۰۹ اینچ است و نمایشگر IPS آن دارای رزولوشن ۳۲۰ در ۳۸۶ پیکسل است. این ساعت، هم برای استفاده‌ی آقایان و هم خانم‌ها بسیار مناسب می‌باشد و حتی به عنوان هدیه نیز می‌توانید روی آن حساب کنید.

 

حسگرها و قابلیت های ساعت هوشمند t900 ultra

از دیگر مشخصات ساعت t900 ultra به سنسورهای آن می‌توانیم اشاره داشته باشیم. این ساعت دارای سنسورهای شمارشگر ضربان قلب، سنجش غلظت اکسیژن خون، گام شمار، شتاب سنج و سنجش‌گر وضعیت خواب است که نسبت به قیمت پایین ساعت عملکرد خوبی ارائه می‌دهند. تنوع واچ فیس‌ها دیگر ویژگی‌های خوب و جذاب این ساعت هستند که می‌توانید با توجه به سلیقه خود، واچ فیس آن را انتخاب کنید. تعدادی از فعالیت‌های ورزشی از جمله کوهنوردی، دویدن در بیرون و در محیط بسته هم از فعالیت‌هایی هستند که جزء مودهای ورزشی و قابلیت ساعت هوشمند t900 ultra هستند. 
اگر بخواهید تماس تلفنی خود را به کمک ساعت جواب دهید، این ساعت هوشمند این امکان را برای شما فراهم می‌کند؛ چرا که دارای میکروفون و اسپیکر داخلی است و بعد از اتصال ساعت به موبایل می‌توانید از طریق بلوتوث تماس‌های دریافتی خود را روی ساعت پاسخ دهید، تماس بگیرید، یا پیام‌های خود را ببینید و پاسخ دهید. این ساعت از زبان فارسی نیز در اعلان‌ها و پیام‌ها کاملا پشتیبانی می‌کند. این اسمارت واچ از یک باتری ۲۳۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و با یک شارژر وایرلس مگنتی شارژ می‌شود. همچنین، این محصول با گوشی‌های اندرویدی و iOS سازگار است. 

 

مشاهده قیمت و خرید ساعت هوشمند مدل T900 Ultra در زدلا

 

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS در زدلا

 

هندزفری بلوتوثی کیو سی وای از طراحی داخل گوش و جذابی بهره می‌برد. درایور 7.2 میلی‌متری دینامیک آن صدای شفاف و هیجان‌انگیزی را تولید و ماژول بلوتوث 5.1 اتصال سریع و پایداری را میسر می‌کند. میکروفون‌های این هدفون به فناوری نویز کنسلینگ مجهز شده‌اند و امکان مکالمه‌ای شفاف و باکیفیت را برایتان فراهم می‌کنند. باتری هندزفری و کیس مجموعا 40 ساعت شارژدهی را به کاربر ارائه می‌دهند. هندزفری بی‌سیم QCY T13 از طراحی داخل گوش بهره می‌برد و با دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده است.
شیائومی در طراحی این هندزفری اصول ارگونومی را رعایت کرده است و زاویه‌ای که بین قسمت سری و پایه هندزفری وجود دارد باعث می‌شود
تا به شکل بهتری درون گوش قرار بگیرد. بر روی قسمت پایه هندزفری دو پین طلایی رنگ وجود دارد که برای شارژ باتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این، برای طراحی کیس شارژ این هندزفری از کپسول‌های فضایی الهام گرفته شده است و شاهد خطوط نرم و زبان طراحی مدرن و جذابی هستیم. کیو سی وای در هندزفری T13 از یک باتری با ظرفیت 380 میلی‌آمپر ساعت برای محفظه شارژ استفاده کرده است که می‌تواند تا 30 ساعت شارژدهی داشته باشد. همچنین ایرپادها در حالت های مختلف عملکردهای متفاوتی دارند، به طور مثال در حالت پخش صدا تا 8 ساعت و در حالت مکالمه تا 5 ساعت شارژدهی داشته باشد.
علاوه بر این شما این امکان را خواهید داشت تنها با 5 دقیقه شارژ به مدت 60 دقیقه از این محصول استفاده کنید. این محصول به اکثر دستگاه‌های هوشمند از جمله موبایل، تبلت و لپ‌تاپ به‌راحتی متصل می‌شود. هندزفری بلوتوثی کیو سی وای T13 یک انتخاب اقتصادی و بسیار باکیفیت با امکانات رضایت‌بخش در رده‌ی قیمتی خود محسوب می‌شود که ارزش خرید بسیار بالایی خواهد داشت.
 
 

مشاهده قیمت و خرید هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS در زدلا