جالبانه های دنیای اینترنت

آخرین مطالب جالب دنیای اینترنت

جالبانه های دنیای اینترنت

آخرین مطالب جالب دنیای اینترنت

شگفت انگیزها

آخرین مطالب جالب دنیای اینترنت و راهنمای خرید

قیمت ساعت هوشمند مدل T900 Ultra در زدلا

 

ساعت هوشمند T900 ultra

قصد خرید یک ساعت هوشمند طرح اپل واچ دارید که به معنای واقعی کلمه ارزان قیمت باشد و از امکانات خوبی نیز بهره ببرد؟ پس لازم است با ساعت هوشمند t900 ultra آشنا شوید.

 

مشخصات ظاهری ساعت هوشمند مدل t900 ultra

ساعت t900 ultra یک ساعت به طرح اپل واچ اولترا است که ۵۰ گرم وزن دارد و ابعاد آن برابر با ۴۷ در ۴۵ در ۱۳ میلی متر است. جنس بدنه‌ی مستطیلی این ساعت استیل ضدزنگ است و بندهای سیلیکونی آن با قفل سگکی دور دست بسته می‌شوند. در صورت تمایل نیز، می‌توانید بند ساعت را با بندی که در جعبه است یا هر بند دیگری که هم اندازه باشد تعویض کنید. اندازه صفحه نمایش ساعت t900 ultra برابر با ۲.۰۹ اینچ است و نمایشگر IPS آن دارای رزولوشن ۳۲۰ در ۳۸۶ پیکسل است. این ساعت، هم برای استفاده‌ی آقایان و هم خانم‌ها بسیار مناسب می‌باشد و حتی به عنوان هدیه نیز می‌توانید روی آن حساب کنید.

 

حسگرها و قابلیت های ساعت هوشمند t900 ultra

از دیگر مشخصات ساعت t900 ultra به سنسورهای آن می‌توانیم اشاره داشته باشیم. این ساعت دارای سنسورهای شمارشگر ضربان قلب، سنجش غلظت اکسیژن خون، گام شمار، شتاب سنج و سنجش‌گر وضعیت خواب است که نسبت به قیمت پایین ساعت عملکرد خوبی ارائه می‌دهند. تنوع واچ فیس‌ها دیگر ویژگی‌های خوب و جذاب این ساعت هستند که می‌توانید با توجه به سلیقه خود، واچ فیس آن را انتخاب کنید. تعدادی از فعالیت‌های ورزشی از جمله کوهنوردی، دویدن در بیرون و در محیط بسته هم از فعالیت‌هایی هستند که جزء مودهای ورزشی و قابلیت ساعت هوشمند t900 ultra هستند. 
اگر بخواهید تماس تلفنی خود را به کمک ساعت جواب دهید، این ساعت هوشمند این امکان را برای شما فراهم می‌کند؛ چرا که دارای میکروفون و اسپیکر داخلی است و بعد از اتصال ساعت به موبایل می‌توانید از طریق بلوتوث تماس‌های دریافتی خود را روی ساعت پاسخ دهید، تماس بگیرید، یا پیام‌های خود را ببینید و پاسخ دهید. این ساعت از زبان فارسی نیز در اعلان‌ها و پیام‌ها کاملا پشتیبانی می‌کند. این اسمارت واچ از یک باتری ۲۳۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و با یک شارژر وایرلس مگنتی شارژ می‌شود. همچنین، این محصول با گوشی‌های اندرویدی و iOS سازگار است. 

 

مشاهده قیمت و خرید ساعت هوشمند مدل T900 Ultra در زدلا